اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
خواندن این مطلب در 2 دقیقه

بخش اول : اینستاگرام چیست ؟

در این قسمت اینستاگرام چیست را به صورت کامل توضیح داده ایم!

اینستاگرام، شبکه اجتماعی که در این روزها غوغایی به پا کرده است. اینستاگرام یکی از پر استفاده ترین پلتفرم های دنیا است. شبکه اجتماعی که هر چیزی در آن پیدا می‌شود.بسته به این ‌که به چه چیزهایی علاقه دارید یا حتی اگر قصد کار و فروش دارید می‌توانید از اینستاگرام استفاده نمایید. در اینستاگرام میتوانید محتوای مورد علاقه تان را مشاهده کنید. اینستاگرم شبکه اجتماعی برای اشتراک عکس و ویدئو است. اینستاگرام امکان را به کاربران می‌دهد که عکس‌ و ویدیوهای خود را در دیگر شبکه‌ های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر به صورت مستقیم به اشتراک بگذارند. کاربران هم ‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت اشتراک ویدیو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است. در قابلیت جدید اینستاگرام با نام IGTV میتوانید تا 1 ساعت ویدیو را به اشتراک بگذارید. در اینستاگرام میتوانید بقیه را فالو کنید و دیگران هم شما را فالو نمایند. اگر نمیدانید فالوور چیست میتوانید از لینک استفاده نمایید.
تاریخچه اینستاگرام : در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر ساخته شد و بعد ها توسط کمپانی فیس بوک خریداری شد. اینستاگرام هم اکنون برای پلتفرم های اندروید،آی او اس،ویندوز و تحت وب موجود است. همچنین شما میتوانید در این لینک به صورت کامل به تاریخچه اینستاگرام بپردازید.

بخش دوم : کاربرد های اینستاگرام چیست ؟

در این قسمت کاربرد های اینستاگرام را به صورت کامل توضیح داده ایم!

اینستاگرام در حدود 800 میلیون کاربر فعال در جهان دارد. اینستاگرام در ایران به راحتی جای خیلی از شبکه های اجتماعی را گرفته است!

از وقتی هم که امکان قراردادن ویدیوهای یک دقیقه‌ای فراهم شده است، شاهد محتواهای آموزشی یا سرگرم کننده بسیاری در اینستاگرام هستیم به‌طوری که خیلی از افراد به‌صورت جدی اقدام به برنامه‌سازی در اینستاگرام می‌کنند.
از دیگر مزیت‌های اینستاگرام این است که شما می‌توانید مشتریان احتمالی شهر یا محله خود را نیز هدف بگیرید، که این برای کسب‌وکارهای محلی یک مزیت و دلیل بازاریابی در اینستاگرام است.
کسب‌وکارها از حضور در اینستاگرام اهداف مختلفی می‌توانند داشته باشند.

۱- برخی کسب‌وکارها با این هدف وارد اینستاگرام می‌شوند تا فرهنگ کاری و پشت صحنه کسب‌وکار خود را به مشتریان نشان دهند و به نوعی ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنند و تا حدی افزایش آگاهی از برند نیز داشته باشند.

۲- برخی اینستاگرام را فرصتی برای تثبیت جایگاه برند خود می‌بینند، مثلا شرکتی مثل سامسونگ برای افزایش فروش نیازی به اینستاگرام مارکتینگ ندارد، ولی مایل است که از طریق اینستاگرام افراد را از فعالیت‌های بشر دوستانه خود با خبر کند تا خود را در ذهن مردم به عنوان یک برند متعصب نسبت به انسان‌ها و کره زمین معرفی کند، در واقع از اینستاگرام برای تثبیت جایگاه برند خود استفاده می‌کند.

۳- برخی از کسب‌وکارها با هدف افزایش فروش از اینستاگرام استفاده می‌کنند. در واقع بازاریابی اینستاگرامی را راهی برای افزایش فروش می‌دانند، مثلا یک فروشگاه اینترنتی با قرار دادن آخرین محصولات، محصولات تخفیف خورده و…. مشتریان را تشویق به خرید می‌کند.

جمع‌بندی

همان‌طور که متوجه شدید، اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی است. ارتباط بهتری با آنها داشته باشید و تصاویر و اطلاعاتی که دوست دارید را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. هم‌چنین اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای نمایش فرهنگ کاری کسب‌وکارتان است. یکی از بهترین شبکه‌ها برای نشر محتوای است.یکی از بهترین شبکه‌ها برای افزایش آگاهی از برند و یکی از بهترین شبکه‌ها برای افزایش فروش است.

همچنان شما میتوانید از سایت ما برای خدمات اینستاگرام استفاده نمایید

خدمات اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *