خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام با نازل ترین قیمت و انجام سفارش سریع 

100% تخفیف

ارزان ترین قیمت ممکن و ثبت سفارش اتوماتیک و..... دارای سیستم بازاریابی با پورسانت 10 درصد  😋 انجام سفارش آنی و لحضه ای قیمت بسیار ارزان

قیمت هر 1000 عدد 20 هزارتومان است فالوور های این پکیج ایرانی هستند حداکثر در 24 ساعت انجام می شود

قیمت هر 1000 عدد 30 هزارتومان

قیمت هر 1000 عدد 40 هزارتومان

قیمت هر 1000 عدد 100 هزارتومان در این روش به رمز پیج شما نیاز است

شما میتوانید از سایت ما با اطمینان کامل خرید فالوور اینستاگرام کنید تا با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن سفارش شما انجام شود

شاید براتون سوالی پیش اومده باشه که پنل نمایندگی چیست ؟ پنل نمایندگی اینستاگرام شما میتوانید با قیمت های نمایندگی خدمات اینستاگرام و تلگرام و دیگر خدمات مجازی را سفارش دهید و اینگونه خودتون میتونید به مشتریانتون فالوور و … به قیمت بالاتر بفروشید و کسب درآمد کنید

اینستاگرام شبکه ای اجتماعی و مجازی در سطح جهانی است. اینستاگرام کاربران فراوانی دارد که هر روزه بر میزان آن ها نیز افزوده می شود، این ویژگی از جمله بزرگترین ویژگی های اینستاگرام محسوب می شود. درحال حاضر برترین راه ارتباط مجازی در زمینه های متعدد اینستاگرام است.از زمینه های متعددی می توان، جنبه تفریحی، جنبه کاری و درآمد زایی، جنبه هنری و فرهنگی و… را نام برد. در عرصه امروزی بازار کار و درآمدزایی، از طریق اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا اینستاگرام در برندسازی کسب و کار، افزایش فروش و درآمدزایی و… نقش بسزایی در جهان امروزی ایفا می کند.

چرا خرید فالوور اینستاگرام ؟

اینستاگرام هر روز بیشتر از دیروز مورد توجه قرار می گیرد. فعالیت و کسب و کار در این شبکه بسیار مورد استقبال و توجه افراد قرار گرفته و جزو اولین و برترین روش های مجازی جذب مشتری محسوب می شود در بازار اینستاگرام هرچه تعداد فالوور ها بیشتر باشد میزان بازدید و جذب افراد نیز بالاتر خواهد بود. هرچه افراد بیشتری کسب و کار شما را ببینند احتمال درخواست همکاری و یا استفاده از محصولات شما نیز بالاتر خواهد رفت.اینستاگرام در واقع بازاری برای تبلیغات و عرضه محسوب می شود. هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد افرادی که شما به آن ها خدمات و محصولات را ارائه می دهید نیز افزایش پیدا می کند.برای افزایش فالوورها روش ها و استراتژی های متعددی وجود دارد. اما تمامی این روش ها روند افزایش کندتری نسبت به خرید فالوور اینستاگرام یا خرید پیج اینستاگرام دارند.البته خرید پیج اینستاگرام روشی ایمن نیست.از زمینه های متعددی می توان، جنبه تفریحی، جنبه کاری و درآمد زایی، جنبه هنری و فرهنگی و… را نام برد در عرصه امروزی بازار کار و درآمدزایی، از طریق اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا اینستاگرام در برندسازی کسب و کار، افزایش فروش و درآمدزایی و… نقش بسزایی در جهان امروزی ایفا می کند.

خرید فالوور اینستاگرام

همان طور که گفته شد، اینستاگرام نقش بسزای در بازار عرضه کالا و کسب و کار پیدا کرده است. از مواردی که در اینستاگرام مهم و ضروروی هستند تعداد فالوور ها، لایک و بازدید کننده ها هستند. برای داشتن فالوور بیشتر خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش های امروزی است. برای خرید فالوور اینستاگرام نکات مهمی لازم به ذکر است. مانند خرید از جای معتبر و شناخته شده، تضمین کاری در زمینه خرید فالوور های هدفمند و واقعی.خرید فالوور از آسان ترین و راحت ترین روش ها است.

خرید فالوور اینستاگرام (رایگان)

از روش هایی که باعث جذب فالوور به صورت کاملا رایگان هستند، می توان استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه‌های موجود در بازار را نام برد. این اپلیکیشن ها هر کدام روش ها و استراتژی های خاصی دارند که هدف تمام آن ها افزایش فعالیت در اینستاگرام برای بالا بردن بازدیدکننده اینستاگرام، افزایش لایک، همچنین سرعت بخشیدن به ده گام ساده و واقعی که گفته خواهد شد، دارند البته این اپلیکیشن ها طراحی و ساخته هستند.هرکدام از این اپلیکیشن ها با توجه به استراتژی هایی که بر روی آن ها اعمال شده از یک و یا چند روش به طور همزمان استفاده کرده تا فالوورهای شما را افزایش دهند. البته لازم به ذکر است اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما یک ربات و اپلیکیشن استفاده کردید، برای کسب و کارتان مشکل ایجاد شده و حساب شما مسدود می شود. پس اپلیکیشن باید توانایی های بالا داشته باشد که بتوان برنامه های متعدد و ضروری را در آن لحاظ کرد و از طرفی قابلیت تشخیص داده نشدن توسط اینستاگرام را نیز داشته باشد.

پنل خرید فالوور در اینستاگرام

استفاده از پنل خرید فالوور اینستاگرام از موارد کاربردی شناخته می شوند. این پنل ها هرکدام ساخته شده اند تا یکی از مسئولیت های صاحب پیج را انجام دهند. میران امنیت این پنل ها مهمترین بخش در مورد آن هاست. زیرا اینستاگرام به شدت حساس و هوشمند در شناخت هر گونه ربات برای افزایش فالوور است.از طرفی این پنل ها آدرس های اینترنتی ساخته شده ای هستند که توسط افراد طراح سایت یا امثال آن ها ساخته و در جهت آسان تر شدن روند پیشرفت در اینستاگرام استفاده می شوند. انتخاب این پنل ها که اتفاقا گاهی سازنده های آن ها پول های کلانی نیز می گیرند، بسیار مشکل است بخاطر مسئله امنیتی که دارد. اما اگر شخص سازنده را بشناسید و از پنل مطمئن شوید، استفاده از آن می تواند یکی از روش های تسریع باشد.

استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور

یکی از روش های استفاده از اینستاگرام در جهت افزایش فالوور هدفمند، ربات اینستاگرام است. که در سایت هایی به صورت وب قرار می گیرند. این ربات ها یکی از روش های تعامل با کاربران است. همانطور که گفته شد تعامل با کاربرانی که به حوزه فعالیت شما علاقه مند هستند می تواند آن ها را جذب پیج شما کند. حال در بسیاری از موارد با بالا رفتن تعداد فالوور ها تعامل با آن ها سخت و کاری غیرقابل کنترل می شود. اما با استفاده از ربات ها این کار تا حدودی راحت و آسان می شود. ربات اینستاگرام به جای شما عملیاتی را انجام می دهد. مانند لایک کردن عکس هایی خاص، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را انجام می دهد. با فعال کردن اکانت خود در ربات اینستاگرام اجازه این فعالیت ها را به ربات بدهید. ربات توانایی انجام خواسته شما به صورت کاملا دقیقا و منحصر به فرد را دارد. به طوری که شما با برنامه ریزی دقیق، کاری مشخص شده را به ربات واگذار می کنید. مانند فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک پست هایی با هشتگ های خاص و مشخص شده از طرف شما، لایک عکس هایی با لوکیشن خاص و… تمامی این روند به جذب فالووری که علاقه مند به موضوع کاری شما و حوزه فعالیتان بوده و جذب فالوور واقعی می شود.

ده اصل ساده و عملی برای افزایش / خرید فالوور اینستاگرام

پروفایل جذابی انتخاب کن!

اینستاگرام شبکه ای اجتماعی بر پایه تصاویر است. اولین برخورد هر فرد با پیج اینستاگرام از طریق پروفایل صورت می گیرد. پروفایل هر فرد و یا شرکت، نماینده محتوای تصویری آن پیچ است. در واقع مانند ویترین یک مغازه که برای جلب توجه طراحی می شود و هرچه جذاب تر باشد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، پروفایل نیز با داشتن تصویری جذاب و خلاقانه، دارای زیبایی های خاص و منحصر به فرد، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. هرچه پروفایل شما جذابیت بیشتری داشته باشد، میزان جذب فالوور نیز افزایش پیدا می کند.

بیوی جذاب و تاثیر گذاری بنویس!

بیوی عالی یکی دیگر ازموارد مورد بررسی در این مقاله است. یک بیوی عالی شامل مشخصات کامل، آدرس و شماره تماس، توضیحات مختصر برای شناسایی بیزینس پیج، اهداف و باورهای مورد توجه این بیزنس، توضیحات لازم درمورد برند و یک آیدی مشخص است. در واقع خود رابه طور کامل معرفی کرده و سپس تشویق به بازدید از پیج را در نظر بگیرید. توجه کنید که این موارد باید در کوتاه ترین و جذاب ترین سبک نوشتاری صورت بگیرد. این مورد از موارد بسیار مهم در جذب فالوور است، زیرا فرد با دیدن تصویر پروفایلی جذاب و سپس خواندن بیوی جذاب و کامل، تصمیم می گیرد که پیج اینستاگرام شما را فالو کند یا خیر!در واقع هنگامی که جنبه بصری در پیج اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرد، اون پیج پیشرفت داشته و افزایش / خرید فالوور اینستاگرام را در پی خواهد داشت.از موارد قابل توجه درمورد بیو و پروفایل، می توان به مواردی چون کوتاه و ساده بودن نام کسب و کار و آیدی، استفاده از نوشتاری معمولی و قابل پیش بینی، داشتن تایپ و جست وجوی راحت و داشتن نامی ماندگار در ذهن را اشاره کرد.

طراحی پیج و تم جذابی داشته باش!

استفاده از تمی جذاب در پیج خود نشان دهنده اهمیت به مخاطب و مورد احترام بودن او و توجهی ویژه داشتن به مخاطب است.سعی کنید از تمی استفاده کرده که جذابیت و گرافیک بالایی داشته باشد. این موضوع به طور کلی روی افزایش فالوور ها تاثیر می گذارد. پیج هایی که از تم مناسب استفاده می کنند میزان ۲۵ درصد بیشتر از باقی پیج ها مورد ورود و جذب فالوور های هدفمند قرار می گیرند. در واقع همانطور که گفته شد هرچه پروفایل و ظاهر و آراستگی پیج بیشتر باشد افرادی بیشتر جذب می شوند

همکاری های مشترک را بالا ببر!

در اینستاگرام هرچه با پیج های دیگر تعامل داشته باشید اینستاگرام شما را مورد حمایت قرار می دهد. بخصوص هنگامی که با پیج هایی هم راستا در حوزه فعالیت خود تعامل کنید علاوه بر تشخیص و حمایت اینستاگرام، مخاطبین نیز شما را شناسایی می کنند و در نتیجه جذب فالوور رو به افزایش می رود.

با پیج های هم راستا و مرتبط تعامل داشته باش!

از سودمند ترین فعالیت ها در اینستاگرام، ارتباط برقرار کردن با پیج های مشابه و هم راستای با پیج خود، است. در اینستاگرام پیج های مشابه خود را با توجه به میزان فعالیت میتوان پیدا کرد. هرچه فعال تر باشید پیج های مشابه بیشتری را اینستاگرام برای شما جمع آوری می کند. سپس با این پیج ها رابطه برقرار کرده، آن ها رو فالو کنید، در دایرکت با آن ها ارتباط برقرار کنید. هر از گاهی آن ها را لایک و برایشان کامنت بگذارید. می توانید با آن ها لایو مشترک گرفته و از این طریق با فالوور های پیج های دیگر نیز آشنا شوید..افزایش فالوور هدفمند از جمله پیامد های این دسته از تعامل هاست.

در پیج های موفق و مربوط به فعالیتت تبلیغات کن!

در پیج هایی که در حوزه فعالیت و کسب و کار شما قرار دارند تبلیغات داشته باشید. به این صورت که ابتدا پیج ها را با هشتگ ها پیدا کرده و سپس شرایط آن پیچ را در نظر بگیرید و بعد از سنجیدن شرایط آن پیچ در صورتی که وضعیت پیج مناسب بود، برای تبلیغات وارد گفت و گو و مذاکره شوید. پیج هایی را که تبلیغات کمتر، و بیشتر پست های کاربردی و فالوور های هدفمند دارند را انتخاب کنید.

دوست های خودت را تگ کن!

از روش های دیگر می توان به تگ کردن دوستان خود در پست های اینستاگرام پیج خود اشاره کرد. هنگامی که در پستی دوستان را تگ می کنید، در واقع پست شما در پروفایل دوستانتان نیز گنجانده می شود. در نتیجه دوستان آن ها نیز می توانند پست شما را ببینند و بازدید پست بالا می رود. این روش نیز از بهترین روش ها برای بالا بردن دایره بازدید از پست و در نتیجه افزایش / خرید فالوور اینستاگرام است. از طرفی اگر در این تگ کردن به جز دوستان، پیج های هم راستا و هم حوزه را انتخاب کنید و تگشان کنید. با این روش فالوور هایی هدفمند را دعوت به بازدید کرده و جذب می کنید.

برای تعامل و مشارکت بیشتر زمان تعیین کن!

قبل از اینکه پستی را با انتشار بگذارید، ابتدا تایم مشخصی را برای تعامل با دیگران قرار دهید، پست های آن ها را لایک کنید، نظر و کامنت واقعی بگذارید و سپس پست خود را بگذارید. این روش کمک می کند که پیج مقابل نیز بلافاصله برای بازدید اقدام کرده و پست شما را ببیند. به مرور زمان این یک تعامل دائم شده و پست های شما بیشتر دیده و فالوور ها افزایش می یابد.روش های تبلیغاتی به جز موارد موجود در اینستاگرام را مورد توجه قرار داده و استفاده از آن ها را افزایش دهیم.از جمله روش هایی که می توان استفاده کرد تا جذب فالوور را افزایش داد، روش هایی به جز خود اینستاگرام است. در این باره می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خرید فالوور اینستاگرام از طریق وب سایت

اگر وب سایت داشته باشید، می توان از آن برای خرید فالوور اینستاگرام استفاده کرد در وب سایت ها بازدید کنندگان تازه ای هر روزه افزوده می شود در زیر تمامی پست های وب سایت، می توان آیدی یا بنر اینستاگرام خود را قرار داده تا فرد بازدید کننده ار اینستاگرام نیز بازدید کند در واقع هر فردی که از طریق گوگل، از مقالات شما در سایت دیدن کند، با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید نحوه معرفی آن جذاب نیز باشد، سری خواهد زد در قسمت تماس با ما که در پایان صفحه سایت قرار دارد و قسمت درباره ما به عنوان معرفی سایت، از بنر اینستاگرام خود به عنوان روشی برای در ارتباط بودن استفاده کنید. این صفحات سایت جزو پر بازدید ترین قسمت ها هستند.گاهی با ابلاغیه های جذاب در بخش خبرنامه سایت از طریق ایمیل تان از کاربران دعوت کنید تا اینستاگرام را نیز فالو کنند و نظرات خود را از طریق اینستاگرام با شما درمیان بگذارند. حتما برای جذب از طریق این روش ها از دو راه استفاده کنید. اولین روش، قرار دادن اینستاگرام به عنوان راه ارتباطی برای نظرسنجی درباره سایت است. به این طریق هر فردی که در نظر سنجی شرکت کند، اینستاگرام را نیز بازدید کرده و شما را فالو می کند.روش دوم، پیشنهادات ویژه و جذاب را در قسمت دعوت به بازدید و راه ارتباطی به کاربران قرار دهید. در واقع با این روش هر کاربری با خواندن پیشنهادات ویژه و رد نشدنی، تشویق به فالو کردن می شوند.

از تبلیغات آفلاین استفاده کن!

توی حوزه تبلیغات بخشی از روش های موجود برای تبلیغ و آشنا کردن افراد دیگر با اینستاگرام به صورت آفلاین است. قرار دادن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت، تراکت های تبلیغاتی، بروشورها و به طور کلی تبلیغات کاغذی از جمله تبلیغات آفلاین محسوب می شود. نکته حائز اهمیت در این مورد نیز پیشنهاد ویژه برای بازدید از اینستاگرام است. در تبلیغات لازم است با پیشنهاد های خاص و منحصر به فرد در حوزه فعالیت خود استفاده نمایید و همچنین در قسمت کارت ویزیت با اعلام راه ارتباطی ویژه از طریق اینستاگرام به عنوان بهترین روش ارتباطی، افراد را ترغیب به بازدید از پیج خود کنید.

در شبکه های اجتماعی دیگر نیز فعالیت کن!

داخل قسمت روش های تبلیغاتی، استفاده از تلگرام، واتس اپ، وب سایت و شبکه های مجازی دیگر نیز می تواند به جذب فالوور کمک کند.به عنوان مثال، هنگامی که از سایتی دیدن می کنید و نظری می دهید در قسمت نام کاربری از آدرس اینستاگرام استفاده کنید. وقتی نظر شما تخصصی و کارشناسانه باشد افراد دیگر حتما برای آشنایی بیشتر با نظرات و دیدگاه شما سری به اینستاگرام شما می زنند.هنگام ارائه پستی به وب سایت دیگر به عنوان مهمان نیز می توان از آدرس اینستاگرام در آن پست استفاده کنید. در صورتی که پست شما جذاب و خلاقانه باشد مطمئن باشید افراد برای دیدن پست های بیشتر حتما سری به اینستاگرام خواهند زد.در شبکه های مجازی دیگر مانند توییتر و فیس بوک، لینکدین، آپارات، نماشا و تماشا و … با قرار دادن ویدئو ها و … حتما اینستاگرام خود را معرفی کرده و دعوت به بازدید از پست های اینستاگرام را انجام دهید. در این مورد نیز نوع دعوت و تشویق برای بازدید مهم است. هرچه حس کنجکاوی افراد را تحریک کنید، وعده های متنوع و خلاقانه دهید، مطالب مناسب و محتوای خوب و… داشته باشید، احتمال فالو شدن پیج اینستاگرام شما افزایش می یابد.

از همه امکانات جدید اینستاگرام استفاده کن!

اینستاگرام هر روزه ویژگی های هوشمند و قابل استفاده ای را به مجموعه خود اضافه می کند. اما از ویژگی های قدیمی و فوق العاده کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد.خود شبکه اینستاگرام به تنهایی ابزار الات متعددی در جهت پیشرفت و موفقیت پیج ها ارائه می دهد. البته ابن ابزار الات در جهت ارتقاء خود اینستا گرام طراحی و اجرا می شود اما برای کاربران نیز قابل اجرا و استفاده است. در واقع اینستاگرام با اجرا این ابزار ها سطح کیفی و کمی خود را بالا می برد. از طرفی افراد عضو خود را کنترل و هدایت می کند. از اینابزار الات متعدد نمونه های زیر را به اختصار توضیح می دهیم.

هشتگ های حرفه ای و مناسب بزن!

در قسمت پست هایی که می گذارید، قرار دادن هشتگ های مرتبط در زیر پست هر چقدر بیشتر باشد، طبق روند کاری اینستاگرام شما بیشتر دیده می شوید. به این صورت که اینستاگرام تمامی هشتگ های مرتبط به یک حوزه را کنار هم جمع کرده و به افرادی که آن هشتگ را جستجو می کنند، پیشنهاد می دهد. از طرفی هر فردی که هشتگی مشابه و یا مرتبط به هشتگ های شما را دنبال کند در قسمت جست جو برای او، پست شما نیز قرار می گیرد. به طور کلی هشتگ روشی برای بیشتر دیده شدن پست ها است و در جذب فالوور هدفمند بسیار کارایی دارد. نکته قابل تامل در این مورد، هشتگ غیر مرتبط است. بعضی افراد از هشتگ های غیر مرتبط استفاده می کنند، این کار باعث می شود اینستاگرام شما را شناسایی و گاهی مسدود کند.

لوکیشن را نشان بده!

همانطور که گفته شد، اینستاگرام ویژگی های منحصر به فردی دارد. از جمله این ویژگی ها، اهمیت نقشه جغرافیایی و جمع آوری پست هایی با یک لوکیشن مشترک درکنار هم است. اینستاگرام تمامی پست هایی که لوکیشن مشابه دارند را جمع آوری کرده و برای فردی در آن لوکیشن است در قسمت جستجو نشان می دهد. همچنین افرادی که به دنبال تصویری از آن لوکیشن باشند، پست شما به همراه دیگر پست های مشابه با آن لوکیشن برای فرد در قسمت جست و جو نمایش داده می شود.

محتوای پیج اینستاگرام را در اولویت قرار بده!

در قسمت پست ها و کپشن هایی که برای هر پست نوشته می شود، هرچه محتوایی، اصولی، علمی و کاربردی قرار دهید میزان پیشرفت پیج و درنتیجه افزایش فالوور بالا می رود. افرادی که به دنبال پیج هایی هستند که دارای حوزه ی مشترک با کسب و کار شما و یا مصرف کننده آن کسب و کار باشند با این روش جذب و دوستان و اطرافیان خود را نیز دعوت به بازدید از پیج شما خواهند کرد. به همین منظور ادمین هر پیج اینستاگرام، باید نکاتی را در مورد محتوای پیج در نظر بگیرد، تا پیج با پیشرفت و موفقیت ادامه دهد. از جمله می توان به موارد پایین اشاره کرد.

محتوای سرگرم کننده و جذاب تولید کن!

هر فردی درکنار استفاده بهینه و کاربردی از اینستاگرام به دنبال سرگرمی نیز است.اگر بتوانید در کنار کسب و کار خود و در حوزه مرتبط، پست هایی سرگرم کننده بگذارید، با این کار جذابیت پیج بالا می رود و نظر افراد به پیج شما جلب می شود. همچنین افراد داخل پیج شما، پست های سرگرم کننده را نیز برای دوستان خود دایرکت کرده و افراد بازدید کننده و فالوور ها به مرور زمان افزایش پیدا می کند.این قبیل پست ها در اینستاگرام بسیار زیاد هستند.

به صورت مستمر و مداوم محتوا تولید کن!

یکی از عوامل رشد یک پیج، استمرار در تولید محتوا است. اینستاگرام همه کاربران و دارندگان پیج را تحت نظر دارد. هر چه بتوانید محتوایی در فواصل زمانی معین ارائه دهید که مخاطبان شما در انتظار آن پست ها باشند، اینستاگرام شما را حمایت کرده و پست های شما را بیشتر نشان می دهد.اگر فعالیت شما در اینستاگرام به صورت مستمر باشد، تعداد ریچ روزانه شما افزایش پیدا کرده و باعث می شود پست شما بیشتر دیده شود. همچنین این امر بر روی پست های شما بر روی اکسپلور تاثیر مستقیم دارد.به طور کلی اگر بتوانید روزانه یک پست و یا در هفته چند پست با محتوای ثابت داشته باشید، مطمئن باشید در دراز مدت حتما با افزایش فالوور روبرو خواهید شد.

بهترین زمان برای انتشار پست ها را پیدا کن!

اگر مایل به انتشار پست با بازخورد بهتری هستید، ابتدا زمان مناسب قرار دادن پست را شناسایی کنید.برای انجام این شناسایی به میزان فعالیت کاربران خود سر بزنید سپس در آنجا میزان مشارکت و تعامل کاربران در طی چند پست آخر را بررسی کرده تا به اطلاعات لازم مانند ساعت بازدید، میزان بازدید و نظر کاربران پی برده و در طول زمان بهترین بازه زمانی که بیشترین تعامل را داشته پیدا کنید. در این باره زمانی همان طور که گفته شد بیشترین میزان تعامل کاربران با خود را پیدا می کنید و در واقع این بازه بهترین زمان برای انتشار پست شما خواهد بود.در نتیجه هرچه پست های خود را در این بازه قرار دهید، میزان بازدید لایک و کامنت هایتان افزایش پیدا کرده و در آخر افزایش فالوور را به همراه دارد.

کپشن های حرفه ای، واضح و خلاقانه بنویس!

نوشتن کپشن جذاب و خاص، یک نوع هنر محسوب می شود. اگر بتوانید کپشن جذاب و تاثیر گذار برای پست های خود بنویسید، کاربران را درگیر تر کرده و زمان بیشتری را بر روی پست شما می گذارند. هر چه پست و کپشن پست مرتبط و جذاب باشد، تعامل بیشتر می شود. اینستاگرام در این شرایط شما را شناسایی و جزو افرادی که پست های ان ها برای کاربرانتان مفید است قرار می دهد

جذابیت پست را تا جایی که می توانی بالا ببر!

برای ارتباط داشتن با مخاطب لازم است با مخاطبین تعامل داشته باشیم. هرچه پست هایی با جذابیت بالا، متفاوت و خاص داشته باشیم که در آن ها نظرات کاربران نیز لحاظ شود، میزان تعامل با مخاطبین بالا رفته و پست هایی باجذابیت بالا خواهیم داشت. و به طبع آن اشتراک گذاری، بازدید، لایک و سیو پست ها افزایش می یابد.

سوالات چالشی طرح کن!

مطرح کردن سوالات چالشی، مانند سفر در زمان، ده سال آینده چگونه است؟ دوست داشتید به ۵ سال گذشته برگردید؟از جمله روش های افزایش سریع فالووراینستاگرام است.عموما واکنش افراد به سوالات و پست های چالشی بیشتر بوده و مورد استقبال افراد بیشتری قرار می گیرد. در نتیجه کاربران نظراتشان را در قالب کامنت درج می کنند و تعامل بین کاربران و پیج افزایش پیدا می کند.به مرور زمان افرادی که از حوزه فعالیت شما خوششان می آید، کنار هم در پیج قرار می گیرند و فالوورهای هدفمند شما را تشکیل می دهند. رعایت فواصل زمانی و داشتن برنامه ریزی دقیق برای ارائه و تولید این گونه پست ها نیز همانند دیگر موارد این چنینی بسیار مهم است.از دیگر فواید این گونه پست ها، استفاده افراد از پست شما برای پرسیدن نظر دوستان و آشنایان و در نتیجه پخش شدن آن، رشد پیج و افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما است.

پست های ویروسی تولید کن!

از روش هایی که تعامل در آن ها بسیار بالا بوده، استفاده از پست هایی با مطرح کردن سوال و گرفتن نظر کاربران است.در این پست ها حوزه کاری خود را در نظر گرفته، سوالات چالشی پرسیده و منتظر پاسخ از طرف کاربران و نتیجه تعامل با آن ها هستیم.مثلا در اینستاگرام سوالی را در قالب عکس نوشته و یا در کپشن مطرح کرده و از مخاطبین خواستار پاسخ گویی و اظهار هستیم‌. مردم به اظهار نظر بسیار علاقه مند هستند، مطمئن باشید در نظر سنجی شرکت کرده و گاهی برای دوستان خود نیز فرستاده تا آن ها هم نظر خود را بگویند. حالا یا از طریق منشن کردن و یا از طریق دایرکت این دعوت به نظر سنجی با دوستان مطرح می شود که در نتیجه ی آن، پست به شکل اصطلاحا ویروس در حال پخش( ویروسی) و دست به دست شدن است و لایک فراوان و آشنایی افراد بیشتر با پیج را در بر دارد

در یک روز چند پست باید در اینستاگرام بگذارم؟

با توجه به موارد گفته شده، لازم است بدانید علاوه بر فعال بودن در اینستاگرام، حد و حدود مشخص برای گذاشتن پست ها نیز مهم است. یعنی در نظر داشته باشید پست ها را با برنامه ریزی مشخص در فواصل زمانی معین و با هدف و موضوع خاص بگذارید. با این صورت که با روش آزمون و خطا دریابید که هر چند روز یک بار پست بگذارید و یا هر روز و یا روزی ۲ بار و… تشخیص این کار و سپس اجرای آن ممکن است تا حدودی زمان بر باشد. همچنین تعداد پست ها برای هر پیج با پیج دیگر متفاوت است. ممکن است پیجی نیاز به پست روزانه و پیجی نهایت ۳ پست در هفته داشته باشد.

مسابقات اینستاگرامی برگزار کن!

یکی از روش های مهم برای جذب فالوور، طراحی و برگزاری مسابقات در اینستاگرام است. پیج های معروف و افراد ناشناخته برای جذب فالوور بیشتر از این روش استفاده می کنند. در این روش هرچه مسابقه ای خلاقانه طراحی کنید و جوایز ویژه و با ارزش و مورد پسند کاربران خود در نظر بگیرید، احتمال شرکت در مسابقه را افزایش می دهید. طرح های مربوط به مسابقه در زمینه ی کسب و کار و حوزه فعالیت مختلف بسیار وسیع و متنوع هستند. اما مورد مشترک در تمامی این مسابقات قرار دادن وظیفه و فعالیتی به جز انجام مسابقه بر روی دوش مخاطبان است. به عنوان مثال می توانید از کاربران خود بخواهید برای شرکت در این مسابقه ۳ نفر از دوستان خود را تگ کنند یا کامنت بگذارند، یا حتما از افرادی که تگ می کنند بخواهند پیج را فالو کنند و….حتما در نظر داشته باشید در فواصل زمانی مشخص شده در برنامه ریزی های خود مسابقات را قرار دهید و از نکات گفته شده در طراحی و اجرا مسابقه استفاده کنید. این روش، سریع فالوور های پیج را افزایش می دهد.

اسپانسر مسابقات شویم!

یکی دیگر از روش های افزایش دهنده اسپانسر شدن در مسابقات اینستاگرام است.در این روش پیج شما به عنوان پیج اسپانسر شناخته شده و تامین کننده جوایز مسابقه بوده و همچنین در قبال اهداء جایزه، برگزار کننده تقاضای فالو کردن شما را از شرکت کنندگان می کند. کسانی که مایل به شرکت در مسابقه باشند، ابتدا شما را فالو کرده و سپس در مسابقه شرکت خواهند کرد.این روش باعث جذب فالوور با تعداد زیاد در زمان کمی می شود.

به استوری و نقش آن اهمیت بده!

از جمله روش های ارتقا پیج و افزایش فالوور ها می توان به استوری و نقش آن توجه کرد. استوری روشی تقریبا جدید و با بازده بالا بوده که با توجه به شرایط پیج و نحوه سازمان دهی آن می توان از این روش در جهت ارتقا پیج استفاده کرد.

از استوری های پرسشی استفاده کن!

گذاشتن استوری های پرسشی بخاطر به وجود آوردن جو پاسخ گویی برای کاربران، تعامل کاربران با پیج شما را افزایش می دهد. وقتی استوری پرسشی گذاشته می شود، کاربران برای پاسخ گویی به پرسش زمانی را برای دیدن استوری درنظر می گیرند، سپس با جواب گویی به آن و مشارکت مخاطبان، روند استوری شما طبق الگوریتم اینستاگرام جلوتر از باقی استوری ها قرار گرفته و در نتیجه بازدید بیشتری خواهد داشت. در پی این باز دید افزایش / خرید فالوور اینستاگرام نیز خود به خود ایجاد می شود!بدیهی است که هر چه سوالات مطرح شده در استوری شما چالش برانگیز تر باشد بیشتر دیده شده و موثر تر است!

نقش هشتگ و منشن در استوری را نادیده نگیر!

هنگامی که استوری می گذارید سعی کنید از هشتگ های مرتبط استفاده و همچنین افرادی را منشن کنید.در پی منشن کردن افراد در صورتی که در حوزه کاری آن فرد باشد شما از طریق اینستاگرام به فرد پیشنهاد می شوید که شما را فالو کند. البته طی منشن نیز ممکن است خود فرد با توجه به میزان علاقه مندی به استوری شما، خود شما را فالو کند.

لایوهای آموزشی برگزار کن!

در استوری ها می توان از لایو هایی نیز استفاده کرد. مانند لایو های آموزشی لایو های مشترک و…لایو هایی که به صورت زنده قرار می دهید و در طی آن هنر و یا چیزی در رابطه با حوزه فعالیت خود را آموزش می دهید، پس از بازدید فراوانی که به وجود می آید، افراد بیشتری را جذب پیج شما می کند.در لایو های مشترک، شما از پیج هایی که با شما هم راستا و هم حوزه هستند، پس از شناسایی و ارزیابی درخواست می کنید که با شما لایو مشترک گرفته و فالوور های خود و طرف مقابل را دعوت به این لایو می کنید. در طی این پروسه افرادی که فالو فرد مشترک هستند به توجه به میزان رضایت و جذابیت شما در طی لایو و کاربردی بودن و مفیدی مطالب لایو، پیج شما را نیز فالو می کنند.

پست های خود را در اکسپلور نمایان کن!

یکی از روش های موجود در اینستاگرام که بسیار کاربردی است، استفاده از اکسپلور است.در این روش ابتدا اکسپلور خود را بهینه سازی کرده و سپس پست به اکسپلور می رود.به این صورت که باید روشی بیابیم که در اکسپلور خود فقط پست هایی با موضوعات کاری و در حوزه فعالیت خود را ببینیم.برای این منظور به اکسپلور خود وارد شده و پست های نامربوط را پاکسازی می کنیم. طریقه پاکسازی کردن به این صورت است که به اکسپلور وارد شده سپس پست هایی را که نمی‌خواهیم نمایش داده شود را باز کرده، در بالای پست ۳ نقطه وجود دارد آن را لمس می کنیم و از بین گزینه هایی که نشان می دهد، گزینه not interested را انتخاب می کنیم. سپس پست های نامربوط دیگر نشان داده نمی شود.در ادامه به سراغ پست های مرتبط رفته ان ها را جست جو می کنیم و سپس لایک و سیو کرده و کامنت می گذاریم. پس از انجام این پروسه پست های مشابه برای ما در قسمت اکسپلور نمایش داده می شود. از این پس با کاربران هم راستا و هم حوزه در ارتباط و تعامل بوده و باعث افزایش فالوور خواهد شد. طبق الگوریتم اینستاگرام روشی کاربردی و واقعی و جدید است.

باید ثابت کنی شخص حقیقی هستی!

درواقع در اینستاگرام تشخیص اینکه شما فردی حقیقی هستید و یا ربات بر عهده خود شما است. با رفتار و برخورد خود اگر بتوانید ثابت کنید ربات نیستید آن وقت اینستاگرام توجه بیشتری به شما کرده و فعالیتتان بیشتر دیده می شود.حال اصطلاح ربات نباشید، به این معنی است که رفتاری طبیعی داشته با کاربران تعامل داشته باشید، دایرکت ها را پاسخ تو بوده و از ویس در آن ها استفاده کنید، دایرکت افرادی که شما را فالو ندارند را حتما جواب دهید، استوری گذاشته و اکتیو باشید کامنت ها را کامل پاسخ دهید و …

الگوریتم های اینستاگرام را جدی بگیر و بر اساس آن ها برنامه ریزی کن!

در اینستاگرام قوانینی وجود دارد که بر پایه آن قوانین شبکه هدایت می شود. این قوانین الگوریتم های اینستاگرام است. در ابتدا باید از الگوریتم، نحوه کار و اهداف اینستاگرام آشنایی پیدا کرده و سپس در راستای آن ها قدم برداریم.
مثلا از جمله این قوانین:
• استفاده نکردن از فالوور فیک ، استفاده نکردن از هشتگ غیر مرتبط ثابت نگه داشتن و یا افزایش میزان تعامل کاربران
است.
اگر با الگوریتم اینستاگرام دوست باشید و و فعالیت خلاف خواسته اینستاگرام مانند فعالیت غیر واقعی، رفتار غیر طبیعی و… نداشته باشید رو به پیشرفت و افزایش فالوور قرار گرفته و اینستاگرام نیز در جهت پیشرفت در زمینه کاری انتخابتان می کند. باید رفتار پیج شما در طول حضور در اینستاگرام طبیعی بوده و برای اثرگذاری و جذب توجه مخاطب و رضایت او تلاش شود.

رفتار کاربران را تحلیل کن!

در حوزه کاری خود کاربران مشخصی دارید که با زیر نظر داشتن آن ها و تحلیلشان می توانید آن ها را بشناسید کاربرانتان چه چیز هایی را دوست دارند، از چه چیزهایی استقبال نمی کنند، کمبود ها و نیاز ها آن ها چیست و غیره در این روش مورد بررسی قرار می گیرد با در نظر گرفتن این روش و اعمال آن ، کیفیت کار افزایش پیدا می کند و از طرفی جلب رضایت مخاطبین را به همراه دارد ، برای تشخیص بهتر نظر کاربران، اینستاگرام ابزاری را برای پیج های تجاری خود قرار داده که با کمک این ابزار می توان میزان جذابیت و مورد پسند و یا ناپسند بودن پست ها را از نظر کاربران متوجه شد این ابزار insight نام دارد روشی که گفته شد، به طور مستقیم بر روی جذب فالوور تاثیر گذار نیست اما با بهبود محتوای تولیدی و ارتقاء سطح کیفی پست ها، جذابیت پیج بالا رفته و همانطور که گفته شد جذابیت پیج و پروفایل از مهم ترین موارد است، در واقع افرادی که در نگاه اول از پیج خوششان بیاید آن را فالو می کنند.

به کاربران اینستاگرام پیج خود توجه کن!

در واقع مانند بازیگری که مخاطب تعیین کننده سطح حضور او است، در مورد پیج ها نیز کاربران نفس مخاطبینی را دارند که پیج ها به آن ها وابسته هستند و برای بهتر و موفق شدن کسب و کار نیاز به مشتری و مخاطبین خاص خود هستند پس وجود کاربران و حضور آن ها جزو اصلی ترین کار یک پیج است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *